Jestem interwentem kryzysowym, terapeutką w nurcie systemowym i specjalistką w zakresie pedagogiki opiekuńczej z terapią.
Zajmuję się pracą z dziećmi i młodzieżą oraz rodzicami/opiekunami wspierając ich w rozterkach wychowawczych. Udzielam pomocy również osobom dorosłym. Bliskie jest mi podejście poznawczo-behawioralne. W mojej pracy bazuję na terapii akceptacji i zaangażowania (ACT), a także wykorzystuję metody uwzględniające funkcjonowanie układu nerwowego oraz pracę na zasobach. Moje doświadczenie zdobyłam i pogłębiam w pracy indywidualnej lub grupowej w Centrum Pomocy Dzieciom oraz poprzez praktykę prywatną.
Udzielam wsparcia osobom, które przechodzą trudności i kryzysy (np. żałoby, utraty zdrowia, samobójczy, samouszkodzenia, myśli rezygnacyjne). Pomagam również przy doświadczeniach przemocy domowej/rówieśniczej lub innych kryzysach rodzinnych takich jak rozwód, utrata członka rodziny, rozłąka. Podczas spotkań pracuje nad wydobyciem i wzmocnieniem własnych zasobów. Jest to ważne, gdy jednostka doświadcza trudności w relacjach, ma niskie poczucie własnej wartości lub obniżony nastrój. Wsparcia udzielam również osobom, które odczuwają przewlekły stres lub lęk.
Wykształcenie zdobyłam na Uniwersytecie Wrocławskim, na kierunku Pedagogika (specjalności: Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z terapią). Ukończyłam również Praktyczny Kurs Interwencji Kryzysowej w Instytucie Terapii Poznawczo-Behawioralnej we Wrocławiu. Wciąż podnosząc swoje kompetencje realizuje naukę na specjalistycznych studiach podyplomowych psychoterapii w nurcie systemowo- ericksonowskim we Wrocławskim Instytucie Psychoterapii. Dodatkowo rozwijam się podczas szkoleń (m.in. dotyczących zagadnień związanych z traumą dziecięcą, świeżą i odroczoną), dzięki którym poszerzam swoją wiedzę oraz zdobywam praktyczne umiejętności i narzędzia. W swojej pracy kieruję się Kodeksem Etycznym, a także poddaje się superwizji.