Jestem psychologiem, pedagogiem i psychoterapeutą psychodynamicznym.
Pracuję z osobami dorosłymi i młodzieżą, wspierając w takich trudnościach jak: depresja, zaburzenia lękowe, obniżony nastrój, zaburzenia osobowości, zaburzenia odżywiania, trudności w relacjach międzyludzkich, kryzysy relacyjne, emocjonalne, suicydalne, związane z utratą (rozwód, żałoba, strata pracy), samouszkodzenia, objawy psychosomatyczne, zaburzenia okresu dojrzewania.
Ukończyłam Psychodynamiczne Studium Socjoterapii i Psychoterapii Młodzieży w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym, I stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR), szkolenie z zakresu Terapii Schematów, Szkołę Coachingu Akademii SET. Nieustannie poszeżam swoja wiedze i zakres kompetencji uczestnicząć w 4 letniej szkole psychoterapii w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym, rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne i Polskie Towarzystwo Psychoterapii Psychodynamicznej. Zrealizowałam także studia podyplomowe z psychotraumatologii.
W ramach mojej praktyki zawodowej współpracowałam z pacjentami z różnych grup wiekowych i środowisk, wspierając ich poprzez konsultacje psychologiczne, psychoterapię, doradztwo zawodowe, coaching, warsztaty i treningi umiejętności psychospołecznych.
Doświadczenie zdobywałam m.in. w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, ośrodkach resocjalizacji młodzieży (MOS, MOW, ZP) oraz w organizacjach pozarządowych.
W mojej pracy stosuję podejście psychodynamiczne, które koncentruje się na zrozumieniu nieświadomych procesów psychicznych, głęboko zakorzenionych wzorców zachowania i relacji.
Pracując z drugim człowiekiem opieram się na empatii, szacunku i bezwarunkowym wsparciu. Stawiam na budowanie zaufania i bezpiecznej przestrzeni, w której moi pacjenci mogą otwarcie dzielić się swoimi myślami i uczuciami. Kładę nacisk na współpracę i wspólnie opracowywanie celi terapeutycznych.
Zwracam szczególną uwagę na swój osobisty i zawodowy rozwój, dlatego regularnie uczestniczę w superwizjach, co pozwala mi na refleksję nad praktyką oraz lepsze zrozumienie potrzeb pacjentów, co przyczynia się do efektywniejszej pracy terapeutycznej.